Od ponad dekady firma Aikon Distribution jest jednym z największych dystrybutorów stolarki otworowej w Europie. Dzięki współpracy z klientami nie tylko z Europy, ale również z różnych zakątków świata, doskonale rozumiemy, że zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie w jego rodzimym języku to kluczowy element, który buduje pozytywny wizerunek naszej firmy.
Obsługa klienta w jego ojczystym języku
W Aikon Distribution kładziemy ogromny nacisk, aby obsługa naszych klientów była dla nich jak najbardziej przystępna. Oferujemy wiele kanałów kontaktu poprzez, które udzielamy pomocy w wybranym przez klienta języku. Dostępność czatu z handlowcem, formularza kontaktowego, rozmowy telefonicznej lub video, obsługi mailowej, czy nawet rozmowy poprzez social media - pozwalają klientom na wybór komunikacji, która jest dla niego najwygodniejsza i najbardziej skuteczna.
W Aikon Distribution mówimy w wielu językach
Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest mówienie w wielu językach. Oprócz dostosowania wersji językowej naszej strony internetowej poprzez tłumaczenie treści i opisów produktów, zapewniamy również obsługę klienta w czterech, a właściwie pięciu językach - angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim oraz polskim.
Dzięki temu, udzielamy swoim klientom wsparcia w sprzedaży, które nie wymaga od niego znajomości innego języka czy sięgania po translator. Z łatwością udzielamy pomocy na każdym etapie jego zakupów w naszej firmie.
Rozmowa telefoniczna handlowca z klientem
Znamy zwyczaje naszych klientów
Nasi handlowcy przez wiele lat pracowali i mieszkali w kraju, który obecnie handlowo obsługują. Dzięki temu bardzo dobrze znają przyzwyczajenia swoich klientów - wynikające z ich kultury, obyczajów czy reguł panujących w ich społeczeństwie. Wiedzą jakie mają upodobania co do sposobu kontaktu, specyficzne oczekiwania co do godziny czy dnia transakcji zakupowych. To natomiast powoduje, że mogą być pomocni w zakupach, ale nie nachalni w kontakcie.
Zachęcamy do kontaktu z naszymi handlowcami.